Turen går til “The U,S of A” i februar

Jeg venter spændt på at tage med masser af 1. års serviceøkonomi studerende fra Erhvervsakademi Dania i Randers og Skive til landet fuld af muligheder og oplevelser.

Jeg er så heldig at være blevet spurgt om jeg ville være med til at fortælle om alle de (forhåbentlig) fantastiske oplevelser jeg får på turen sammen med to andre (Mai-Britt fra min klasse og Mia fra Hotel og Turisme specialet). Det betyder at jeg skal tage masser af billeder, film osv. mens jeg er i USA og sende hjem og/eller poste på diverse medier. Både ift. noget skolemæssigt fx virksomhedsbesøg i Legoland, Florida, men også alt det der sker udover skoleundervisningen fx besøg i Disney World mv. Vi er afsted fra starten af februar til starten af marts dvs. ca. en måned og jeg vil blive skygget en lille smule under noget af forløbet for at der kan blive skrevet en artikel om hvad en serviceøkonomistuderende (whew langt ord…)bl.a. går og laver. Jeg vil personligt også selv holde jer alle opdaterede om hvad jeg går og laver, programmet, folk jeg møder og alt muligt andet.

Til slut kan jeg lige fortælle fremtidsudsigten lige pt.
Jeg har netop betalt sidste rate af i alt 15.000 kr. for at komme med til USA. Rejseforsikring, visum og pas er alt sammen “in place” og vi har fået tildelt en skriftlig opgave på to sider, der skal beskrive vores personprofil og kompetencer (vi skal hjælpe til en kendt Food and Wine Festival) så de kan se hvem der kan tåle ansvar. Jeg hørte om én der endte med at dele flyers ud til hele eventen sidste år, så jeg kommer nok til at overdrive mine evner en smule (ups :D). Denne festival er en af de ting vi kan se frem til men også FIU (Florida University), Valencia College, Legoland, Disney World, Bahamas Cruise, Miami og jeg kunne fortsætte! Så jeg håber i vil følge min blog og se hvilke oplevelser der står og venter lige rundt om hjørnet i mulighedernes land.

Skriv en kommentar